pBize ulaşın: +90 (212) 270 2052
Apple Authorised

Hakkımızda

Distribütörlüklerimiz

ENFOCUS BVBA – PDF Yönetim Ve Otomasyon Sistemleri

LINOTYPE – Orjinal Font Satış ve Servis Süreçleri

ELSNER FLAKE – Orjinal Font Satış ve Servis Süreçleri

MARKZWARE – PDF Çözümleri, Tasarım uygulamaları için eklentiler

Extensis – Font yönetim çözümleri

ULTIMATE – Matbaalar için Otomatik Montaj Çözümleri

İş Ortaklıklarımız

APPLE Yetkili İş Ortağı

ADOBE Yetkişi İş Ortağı

LEXMARK Yetkili İş Ortağı

NEC Türkiye Ana Dağıtıcısı

EPSON Best Seller

MICROSOFT Gold Partner

W

W

WACOM Yetkili İş Ortağı

HP Preferred Partner

BELKIN Aksesuar Grubu Satış Ortağı

Yetkili Servisliklerimiz

APPLE Yetkili Servis Merkezi

LEXMARK Yetkili Servis Merkezi

LINOTYPE Font Servis Merkezi

ENFOCUS PDF Süreçleri Servis Merkezi

Hizmetlerimiz

Satış öncesi ve sonrası destek hizmetleri,

Bilgisayar satış ve servis hizmetleri,

Yazıcı satış ve servis hizmetleri,

Network kurulum ve destek hizmetleri,

Renk Yönetim Sistemleri satış ve servis hizmetleri,

Yıllık bakım anlaşması hizmetleri,

Uzun Dönem Kiralama

Eğitim Hizmetleri ( ADOBE ürün grubu tüm seviye eğitim, ADOBE DPS ve İçerik Yönetimi ve Eğitimleri,ENFOCUS PDF Yönetimleri Eğitimleri

Satış Öncesi Destek Hizmetleri

Önerilmiş veya teklif edilmiş olan ürünlerle ilgili demo imkanı

İstediğiniz ürün grupları ile en iyi fiyat araştırılması

İstediğiniz ancak portföyümüzde bulunmayan ürünler için yurtiçi ve yurtdışı araştırma

Müşteri ofislerinde yapmış olduğumuz ürün tanıtım seminerleri ( Adobe, Enfocus)

Müşteri ofislerinde kurmuş olduğumuz günlük tanıtım stanlarımız (Hürriyet, Ogilvy&Mather, McCann Erickson….)

Müşterilerimizin katıldıkları etkinlik veya fuarlara Apple Mac, iPAD ve servis veya satış personeli tedarik etmek

Satış Sonrası Destek Hizmetleri

Yerinde servis hizmetleri,

Uzaktan erişim servis hizmetleri,

Telefon servis destek hizmetleri,

Satılmış olan ürün grupları ile ilgili garanti hizmetleri vermek,

Yıllık bakım anlaşmaları ile uzun dönemli olarak servis hizmetleri vermek,

Bakım anlaşması kapsamında olan müşterilerimiz için arızalı ürün yerine geçici ürün bırakmak,

Arızalı ürünlerin müşteri ofisinden ücretsiz olarak alınarak işlemlerinin tamamlanmasındansonra tekrar teslim edilmesi,

İade, Değişim ve Garanti Hizmetleri

Şirketimiz; İade, Değişim ve Garanti süreçlerinde distribütör veya üretici firmaların belirledikleriprosedürler çerçevesinde hareket etmektedir.

İade; müşteri onayı ile siparişi verilen ürünler teknik bir sorun yaşanmadığı sürece iadesi distribütörlertarafından kabul edilmemektedir. Yanlış sipariş sonucu verilen ürünlerin paketleri açılmadığı süreceiadeleri yapılabilmektedir.

Değişim; yanlış sipariş verilen ve paketi açılmamış olan ürünlerin değişimleri yapılmaktadır.

Garanti; satılan tüm ürünler için üretici firmaların belirledikleri ve tüketici kanunlarında belirlenenşekilde garanti hizmetleri verilmektedir.